Termeni și Condții

1.DISPOZIȚII INTRODUCTIVE:

1.1. Web-site-ul www.professionalwater.ro este gestionat de M&N PROWATECH SRL, în calitate de vânzător, cu sediul social în Brașov, str. Mihail Kogălniceanu nr. 19, bloc C5, etaj 8, ap. 34, jud. Brașov, România, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J8/1313/2013, CUI 32201266, e-mail: office@professionalwater.ro, telefon contact: 0755 67 48 59.

1.2. Prezentul document, denumit în continuare “Termeni și Condiții“, stabilește termenii şi condiţiile de utilizare a website-ului și condițiile de achiziţionare a produselor comercializate prin intermediul acestui Website.

1.3. Prevederile Termenilor și Condițiilor se aplică vânzării de bunuri efectuată de către M&N PROWATECH SRL (Vânzător) către persoanele fizice sau juridice (Cumpărători) care își exprimă opțiunea de cumpărare prin plasarea unei comenzi prin intermediul site-ului deținut de Vânzător.

1.4. Prin Cumpărător se înțelege orice persoană fizică/persoană juridică sau orice entitate juridică care emite o comandă către Vânzător, prin intermediul acestui website.

1.5. Termenii și Condițiile încep să se aplice din momentul în care accesați website-ul www.professionalwater.ro și se aplică întregului website, mai exact tuturor paginilor și subpaginilor website-ului. Termenii și Condițiile în vigoare la momentul plasării unei comenzi sunt obligatorii pentru Vânzător și Cumpărător. Atunci când plasează o comandă, Cumpărătorul confirmă faptul că a citit acești Termeni și Condiții și că este de acord cu aceștia, în formularea valabilă și aplicabilă la momentul expedierii comenzii. Acceptarea mărfurilor de către Cumpărător de la Vânzător, precum și o comandă fermă confirmată de Vânzător sunt considerate a fi recunoașterea și încheierea contractului în temeiul acestor Termeni și Condiții.

1.6. Versiunea Termenilor și Condițiilor poate fi modificată sau completată de către Vânzător, fără a anunța în prealabil utilizatorii site-ului. Prin prezenta dispoziție nu sunt atinse drepturile și obligațiile care decurg din versiunea anterioară valabilă a Termenilor și condițiilor.

1.8. Prin accesarea și utilizarea www.professionalwater.ro, Cumpărătorul confirmă că este major sau că a primit permisiunea părinților/reprezentanților legali și că are capacitatea juridică de a încheia un contract și de a plasa ulterior o comandă pe Website.

1.9. Cumpărătorul înțelege dreptul de proprietate intelectuală și nu va descărca/utiliza conținutul magazinului online www.professionalwater.ro, imagini, descrieri, elemente grafice, fără acordul scris al Vânzătorului, întrucât reprezintă proprietatea acestuia, fiind apărat de legea dreptului de autor și de legile referitoare la proprietatea intelectuală și industrială.

2.OFERTA DE BUNURI, COMANDA ȘI ÎNCHEIEREA CONTRACTULUI DE VÂNZARE LA DISTANȚĂ:

2.1. Vânzătorul pune la dispoziția clientului o gamă de produse oferite prin intermediului unui catalog disponibil în Magazinul Online. Oferta de bunuri este doar cu titlu informativ, iar Vânzătorul nu are obligația de a încheia un Contract de vânzare-cumpărare la distanță cu privire la bunurile respective.

2.2. Vânzătorul ia toate măsurile pentru ca informaţiile publicate pe Website, inclusiv descrierea produselor şi a serviciilor, preţurile listate și costurile pentru livrarea bunurilor să fie, în orice moment, corecte şi complete. Cu toate acestea, pot exista situații în care să apară erori. În astfel de cazuri, Vânzătorul va încerca să înlăture toate erorile survenite în cel mai scurt timp posibil. În cazul în care Vânzătorul constată că eroarea respectivă a afectat/influențat Comanda dumneavoastră sau Contractul valabil încheiat, va încerca să vă informeze în cel mai scurt timp posibil, oferindu-vă atât posibilitatea reconfirmării Comenzii/a Contractului, cât și posibilitatea anulării acesteia/acestuia.

2.3. Cumpărătorul poate comanda bunuri din pagina sa de utilizator, accesând contul de utilizator, sau poate comanda fără înregistrare, în calitate de vizitator, direct de pe pagina web a magazinului. În momentul înregistrării pe site-ul web și la comandarea mărfurilor, Cumpărătorul este obligat să ofere corect și în mod veridic toate datele sale.

2.4. Atunci când plasează o comandă, Cumpărătorul este de acord în totalitate și acceptă Termenii și Condițiile aplicabile la momentul respectiv, precum și Politica de confidențialitate și de colectare a datelor cu caracter personal (GDPR).

2.5. Cumpărătorul poate plasa o Comandă utilizând formularul disponibil în Magazinul Online. Formularul de comandă conține, în special, informații despre:

    • bunurile comandate (acestea sunt „introduse” de Cumpărător în coșul de cumpărături electronic al interfeței web a magazinului);
    • prețul bunurilor, modalitatea de plată, termenul de plată (atunci când este cazul) și informații despre metoda de livrare solicitată a produselor comandate;
    • discount-uri sau alte beneficii acordate utilizatorului (dacă este cazul);
    • informații privind costurile de ambalare (dacă este cazul) și transport.

2.6. Prin înregistrarea unei comenzi pe Website, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic, sms și/sau e-mail) prin care Vânzătorul își desfășoară operațiunile comerciale.

2.7. Contractul dintre părți se consideră încheiat în momentul confirmării de către Vânzător (telefonic, prin sms și/sau prin e-mail) a comenzii lansate de Cumpărător prin intermediul magazinului online.

2.8. Cumpărătorul poate anula sau modifica comanda până la primirea mesajului de confirmare din partea Vânzătorului. După confirmarea comenzii de către Vânzător, comanda nu mai poate fi modificată sau anulată, decât cu acordul expres al Vânzătorului.  Cumpărătorul este obligat să verifice și să rectifice, dacă este cazul, înainte de livrarea produselor comandate, toate datele furnizate prin aceeași modalitate în care acestea au fost introduse, asumându-și pe deplin corectitudinea datelor furnizate.

2.9. Pentru motive justificate, Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica comanda plasată prin intermediul Magazinului online. În acest caz, Vânzătorul va anunța Cumpărătorul pe adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziția Vânzătorului în momentul efectuării Comenzii. Dacă Cumpărătorul nu este de acord cu noua comandă, acesta o poate modifica/anula, iar Vânzătorul va returna suma plătită de Cumpărător în maxim 14 zile calendaristice de la confirmarea modificării/anulării comenzii. Pentru plata cu cardul, dacă valoarea comenzii modificate este mai mare ca valoarea comenzii inițiale, Cumpărătorul va trebui să inițieze o nouă plată pentru diferența dintre plata inițială și valoarea finală a tranzacției.

2.10. Vânzătorul poate anula comanda efectuată de către Cumpărător, în urma unei notificări prealabile adresate Cumpărătorului, fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese, în următoarele cazuri:

    • neacceptarea de către banca emitentă a cardului Cumpărătorului a tranzacției, în cazul plății online;
    • invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de Vânzător, în cazul plății online;
    • datele furnizate de către Client/Cumpărător, pe platforma magazinului online, sunt incomplete și/sau incorecte;             
    • lipsa din stoc a bunurilor comandate;
    • erori de preț sau de altă natură ce pot interveni pe website-ului Vânzătorului.

2.11. În cazul în care Cumpărătorul a plătit parțial sau integral prețul de cumpărare, suma corespunzătoare va fi transferată în termen de 7 (șapte) zile în contul său bancar, cu excepția cazului în care nu s-a convenit altceva între Cumpărător și Vânzător.

3.PREȚUL PRODUSELOR ȘI CONDIȚIILE DE PLATĂ:

3.1. Prețurile produselor afișate pe website sunt exprimate în lei (RON) și includ T.V.A., conform legislației în vigoare.

3.2. Prețurile produselor afișate pe website exclud costurile de livrare și costurile altor servicii opționale.

3.3. Promoțiile disponibile în Magazinul online sunt valabile în limita stocurilor disponibile pentru perioade limitate de timp, specificate pe pagina de prezentare a produselor.

3.4. Discount-urile, reducerile și promoțiile sunt menționate expres de către Vânzător și nu se cumulează decât în situația în care se prevede în mod expres contrariul.

3.5. Vânzătorul se preocupă ca prețurile afișate în Magazinul online să fie cele corecte, însă în situația în care, din eroare, un produs comercializat și comandat are afișat un preț eronat, Vânzătorul va aduce această împrejurare la cunoștința Cumpărătorului. Dacă prețul real este mai mic decât cel afișat, facturarea produsului se va face la valoarea reală. Dacă prețul real este mai mare, Cumpărătorul va avea posibilitatea de a opta între a plăti prețul real sau a renunța la comanda lansată.

3.6. În cazul înregistrării unei comenzi cu un preț derizoriu, ca urmare a unei erori tehnice sau materiale, Vânzătorul are dreptul de a anula comanda, cu informarea prealabilă a Cumpărătorului.

3.7. Prețul, eventualele discount-uri sau bonificații acordate, modalitatea de plată și termenul de plată (atunci când este cazul) sunt specificate în fiecare comandă plasată de Cumpărător.

3.8. Pe baza informațiilor furnizate de către Cumpărător, Vânzătorul va emite factură fiscală pentru produsele comandate. Factura poate fi emisă în format electronic, conform prevederilor art. 319 alin. (4) din Codul Fiscal, și comunicată Cumpărătorului la adresa de e-mail aleasă pentru comunicare. În cazul în care Vânzătorul nu optează pentru emiterea facturii în format electronic, aceasta va fi expediată împreună cu produsul/produsele comandate, la adresa indicată de Cumpărător pentru livrarea mărfurilor. În cazul produselor pentru care Cumpărătorul optează pentru ridicarea personală din depozitul  Vânzătorului, factura va putea fi înmânată direct Cumpărătorului, la momentul ridicării produselor comandate.

3.9. În cazul Cumpărătorilor persoane juridice, Vânzătorul poate stabili și comunica, prin formularul de comandă, un anumit termen de plată pentru achitarea facturii fiscale aferente produselor comandate. Neachitarea facturii în termenul de plată comunicat de Vânzător Cumpărătorului atrage în sarcina acestuia din urmă obligația de a plăti Vânzătorului penalități de întârziere în cuantum de 1% din prețul bunurilor comandate pentru fiecare zi de întârziere până la plata integrală a facturii. Cuantumul penalităților de întârziere poate depăși prețul produselor comandate.

3.10. Vânzătorul pune la dispoziția Cumpărătorului următoarele metode de plată:

    • numerar la livrare (ramburs curier) în momentul primirii produselor;
    • plata prin card bancar;
    • transfer bancar (plata cu OP).

3.9. În cazul plăților online sau al plăților prin transfer bancar, Vânzătorul nu își asumă nicio răspundere pentru niciun fel de taxe legate de comisioane sau alte plăți suplimentare efectuate de către Cumpărător sau banca sa în legătură cu tranzacția însăși, și nici în cazul conversiei valutare, aplicate de către banca care a emis cardul în cazul în care moneda este diferită de cea în lei.

4.TERMENII ȘI CONDIȚIILE DE LIVRARE:

4.1. Cumpărătorul are posibilitatea de a alege metoda de livrare a produselor comandate: fie prin curier (cu opțiunea de deschidere colet pentru verificare), la adresa indicată de către acesta, fie prin ridicare personală a produselor din depozitul Vânzătorului situat în Brașov, str. Timiș Triaj nr. 6, în incinta Ro-Ro, jud. Brașov.

4.2. În cazul livrării de bunuri prin serviciul de curierat, Cumpărătorul este obligat să plătească și costul transportului în conformitate cu listele de prețuri de transport valabile. Prețul transportului va fi comunicat Cumpărătorului prin intermediul formularului de comandă.

4.3. Bunurile vor fi livrate numai în măsura în care sunt disponibile și se află pe stoc.

4.4. Termenul de predare a produselor comandate către serviciul de curierat în vederea livrării este de 1-5 zile lucrătoare din momentul confirmării comenzii de către Vânzător. În zilele nelucrătoare și sărbătorile legale nu se fac procesări sau livrări de comenzi.

4.5. Vânzătorul poate întârzia sau anula livrarea produselor în cazul în care nu poate onora comanda din motive independente de voința sa, generate fie de o terță persoană, fie de o împrejurare de forță majoră.

4.6. Cumpărătorul acceptă că pot exista întârzieri față de termenul de livrare stabilit în momentul confirmării comenzii, caz în care Vânzătorul nu își asumă nicio răspundere în numele curierului.

4.7. Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzătoare a bunurilor și trimiterea documentelor însoțitoare.

4.8. La preluarea produselor de la compania de transport, Cumpărătorul este obligat să verifice, prin deschiderea coletului, dacă produsele comandate sunt corespunzătoare. În cazul oricăror lipsuri constatate, Cumpărătorul va informa de îndată transportatorul pentru a întocmi un proces-verbal în acest sens și va anunța Vânzătorul, în maxim 24 de ore de la preluarea bunurilor. În cazul în care coletul este vizibil deteriorat sau distrus, Vânzătorul recomandă Cumpărătorului să refuze recepția Bunurilor de la transportator și să notifice de îndată Vânzătorul cu privire la acest aspect. Reclamațiile ulterioare, care nu au fost semnalate la recepția bunurilor de la transportator, legate de cantități, neconformitatea produselor primite cu cele comandate și/sau deteriorarea bunurilor nu vor fi luate în considerare.

4.9.  În cazul în care, din motive imputabile Cumpărătorului (cum ar fi, dar fără a se limita la: refuzul de primire a coletului, absența de la adresa de livrare comunicată, refuzul achitării contravalorii coletului), bunurile trebuie livrate în mod repetat sau printr-o metodă de livrare diferită de cea solicitată inițial prin comandă, Cumpărătorul are obligația de a suporta toate costurile ocazionate de livrările repetate.

4.10. Dreptul de proprietate asupra produselor comandate se transferă Cumpărătorului la primirea bunurilor respective, condiționat de plata prețului. În momentul respectiv, riscul privind pierderea sau deteriorare este, de asemenea, transferat Cumpărătorului. Dacă prețul se achită la o dată ulterioară livrării bunurilor, dreptul de proprietate asupra produselor comandate se transferă Cumpărătorului la momentul plății.

4.11.  Dacă livrarea nu este posibilă din motive independente de Magazinul online, Cumpărătorul are dreptul la rezilierea contractului si restituirea tuturor sumelor achitate. Cumpărătorul nu poate solicita plata unor prejudicii morale.

4.12. Dacă produsul nu poate fi livrat din cauze imputabile Cumpărătorului, Vânzătorul își rezervă dreptul de a încasa suma aferentă produsului comandat.

5.RETRAGEREA DIN CONTRACTUL DE VÂNZARE ȘI POLITICA DE RETUR:

5.1. În cazul încheierii Contractului de vânzare-cumpărare la distanță (prin intermediul Magazinului Online), Cumpărătorul are dreptul de a se retrage din Contract fără a invoca un motiv și fără aplicarea de penalizări, în termen de 14 zile calendaristice de la recepția bunurilor. Cumpărătorul va informa Vânzătorul cu privire la retragere prin transmiterea unei notificari la adresa de e-mail office@professionalwater.ro, indicând:

    • numărul Comenzii și data achiziției;
    • contul IBAN pentru returnarea plății;
    • numele titularului cont bancar.

5.2. În cazul în care Cumpărătorul se retrage din Contractul de vânzare-cumpărare, de vânzare-cumpărare este anulat, iar Cumpărătorul este obligat să restituie bunurile primite.

5.3. Produsele trebuie returnate în aceeași stare în care au fost livrate, împreună cu toate accesoriile și documentele cu care au fost livrate și pe cât posibil în ambalajul original. Dacă produsele de returnat au fost însoțite de eventuale cadouri/promoții, trebuie returnate și acestea.

5.4. Nu se acceptă la retur produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate.

5.5. În cazurile în care produsele returnate prezintă deteriorări sau sunt incomplete, prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, accesorii lipsă, Vânzătorul își rezervă dreptul de a opri o sumă, cu titlu de despăgubiri, din prețul de achiziție pretins a fi rambursat Cumpărătorului, sumă ce va fi comunicată Cumpărătorului după evaluarea prejudiciilor aduse. În acest caz, Vânzătorul va returna Cumpărătorului doar diferența dintre despăgubiri și prețul de achiziție.

5.6. Cumpărătorul poate opta pentru returnarea produselor fie printr-un serviciu de curierat rapid, la depozitul Vânzătorului din Brașov, str. Timiș Triaj nr. 6, în incinta Ro-Ro, jud. Brașov, caz în care Cumpărătorul va suporta costul livrarii, fie poate returna bunurile, în mod gratuit, direct la depozitul Vânzătorului.

5.7. Cumpărătorul este direct responsabil în caz de diminuare a valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produselor.

5.8. În cazul retragerii Cumpărătorului din Contractul de vânzare-cumpărare, Vânzătorul se obligă să returneze Cumpărătorului, în termen de 14 zile lucrătoare de la data la care este informat de decizia de retragere, dar nu înainte ca produsele să fie returnate, contravaloarea bunurilor achiziționate, prin transfer bancar în contul indicat de Cumpărător. În cazul în care bunurile returnate nu au fost recepționate în termenul de 14 zile lucrătoare, Vânzătorul va amâna rambursarea prețului tranzacției până la data recepționării bunurilor ce au făcut obiectul achiziției.

5.9. Vânzătorul nu este responsabil pentru imposibilitatea sau întârzierea efectuării restiturii prețului tranzacției în cazul în care Cumpărătorul nu a indicat contul bancar în care să se poată face plata sau nu a indicat toate datele necesare pentru efectuarea plății.

5.10. În situația în care în prețul tranzacției sunt incluse servicii care au fost utilizate de către Cumpărător (ex: discount-uri, voucher cadou, etc.), prețul tranzacției va fi ajustat corespunzător, fiind reținută de către Vânzător valoarea serviciilor utilizate.

5.11. Vânzătorul are dreptul de a se retrage din Contractul de vânzare-cumpărare în orice moment înainte de livrarea bunurilor către Cumpărător. Vânzătorul este obligat să comunice imediat Cumpărătorului retragerea sa din Contract la adresa de e-mail pusă la dispoziție de Cumpărător prin formularul de comandă. În situația în care Cumpărătorul a achitat prețul tranzacției, în cazul retragerii Vânzătorului din Contract, acesta este obligat să returneze Cumpărătorului prețul achitat pentru bunurile comandate.

6.GARANȚII ȘI RECLAMAȚII:

6.1. Toate produsele comercializate de Vânzător beneficiază de condiții de garanție conforme legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor.

6.2. Produsele comercializate pe website-ul nostru beneficiază de garanția legală de conformitate, în acord cu prevederile OUG 34/2014 și ale Legii nr. 449/2003.

6.3. Produsele comercializate sunt noi, în ambalajele originale și provin din surse autorizate de fiecare producător în parte.

6.4.  Vânzătorul va depune toate diligențele necesare pentru a livra Cumpărătorului produse care sunt conforme comenzii plasate. Se consideră că produsele sunt conforme contractului încheiat la distanță, dacă:

    • Corespund descrierii făcute de Vânzător și au aceleași calități ca și produsele pe care Vânzătorul le-a prezentat pe website ca mostră sau model;
    • Corespund scopurilor indicat de Vânzător sau scopului pentru care sunt utilizate în mod normal produsele de același tip;
    • Prezintă parametrii de calitate și performanțe normale, la care consumatorul se poate aștepta în mod rezonabil, date fiind natura produsului, declarațiile produsului privind caracteristicile concrete ale acestuia făcute prin publicitate sau prin înscriere pe eticheta produsului.

6.5. Nu se consideră lipsă de conformitate dacă în momentul plasării comenzii/încheierii contractului la distanță Cumpărătorul a cunoscut sau nu putea, în mod rezonabil, să nu cunoască lipsa de conformitate.

6.6. Vânzătorul este răspunzător față de Cumpărător pentru orice lipsă a conformității existentă la momentul la care au fost livrate produsele. Cumpărătorul trebuie să informeze Vânzătorul despre lipsa de conformitate a produsului în momentul recepționării produselor, orice reclamație ulterioară neangajând răspunderea Vânzătorului.

6.7. În cazul lipsei conformității, Cumpărătorul are dreptul de solicita Vânzătorului, în primul rând, înlocuirea produsului comandat.

Orice înlocuire va fi făcută în cadrul unei perioade de timp rezonabile stabilită de comun acord, în scris, între Vânzător și Cumpărător. În cel mult 5 zile lucrătoare de la data la care Cumpărătorul a adus la cunoștința Vânzătorului lipsa de conformitate, Vânzătorul va comunica Cumpărătorului decizia de înlocuire, urmând ca produsul conform să fie trimis într-o perioadă rezonabilă de timp stabilită de comun acord.

6.8. Cumpărătorul are obligația să ia la cunoștință și să respecte întocmai instrucțiunile de manipulare, montaj, întreținere, publicate pe website-ul Vânzătorului, în caz contrar existând posibilitatea de a pierde garanția.

6.9. Cumpărătorul are obligația să manipuleze, să transporte, să dezambaleze, să depoziteze, să monteze, să conserve și să utilizeze produsele în conformitate cu prescripțiile și indicațiile Vânzătorului. M&N PROWATECH SRL nu răspunde pentru defecțiunile apărute ca urmare a nerespectării acestor indicații de către Cumpărător.

6.10. Nu fac obiectul garanției următoarele situații:

    • Defectele de orice fel apărute ca urmare a instalării sau folosirii defectuoase a aparatelor;
    • Defectele de orice fel apărute ca urmare a uzurii în limitele normale în urma folosirii produsului în conditii normale.

6.11. Garanția nu acoperă problemele cauzate de uzura normală, neglijență, deteriorări sau utilizarea necorespunzătoare a produsului de către Cumpărător.

6.12. Cumpărătorul nu va avea dreptul la garanție de defect dacă înainte de preluarea bunurilor știa că acestea au vreun defect sau în situația în care Cumpărătorul însuși a provocat defectul.

6.13. Orice intervenție neautorizată asupra unui produs, duce implicit la pierderea garanției produsului.

6.14. Reclamațiile, solicitările și/sau cererile cu privire la bunurile achiziționate vor fi făcute de către Cumpărător în scris și expediate Vânzătorului pe adresa de e-mail office@professionalwater.ro.

6.15. Cumpărătorul are obligația de a specifica și a oferi o descriere a defectului pentru care a fost inițiată procedura de reclamație.

6.16. La solicitarea garanției este necesară prezentarea produsului defect împreună cu accesoriile aferente, copie de pe factura fiscală și dovada plății (OP, chitanța de la curier, etc.). În cazul în care produsele sunt returnate către Vânzător fără a fi însoțite de aceste documente, produsele pot fi restituite solicitantului/expeditorului fără ca Vânzătorul să soluționeze cererea de acordare a garanției.

6.17. Cumpărătorul este responsabil pentru ambalarea produselor expediate, astfel încât să nu existe niciun risc de deteriorare pe durata transportului.

6.18. Vânzătorul va răspunde reclamației în termen de cel mult 10 zile lucrătoare de la primirea acesteia.  Durata necesară, în mod rezonabil, evaluării defectului nu este inclusă în acest termene. În vederea soluționării reclamației, Vânzătorul poate să decidă:

    • Repararea bunurilor defecte;
    • Înlocuirea parțială sau integrală a bunurilor;
    • Rambursarea prețului de achiziție;
    • Respingerea reclamației.

6.19. Nicio reclamatie nu va fi luată în calcul dacă s-a intervenit în orice fel asupra produsului.

6.20. Vânzătorul va informa Cumpărătorul cu privire la finalizarea și rezultatul procedurii de reclamație, prin mijloace electronice, la adresa e-mail pusă la dispoziție de Cumpărător în reclamație sau la orice altă adresă la care Cumpărătorul poate fi informat cu privire la finalizarea și la rezultatul procedurii de reclamații. Această informare va include și termenul limită în care Cumpărătorul poate ridica bunurile.

6.21. În cazul în care Cumpărătorul nu ridică bunurile în acest termen limită, Vânzătorul are dreptul la rambursarea oricăror cheltuieli suportate în legătură cu depozitarea bunurilor, și poate, dacă este necesar, să vândă bunurile în numele Cumpărătorului. Cumpărătorul va fi notificat în avans și i se va pune la dispoziție o perioadă suplimentară suficientă pentru a ridica bunurile.

7.FORȚA MAJORĂ

7.1. Nici una dintre părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea sau executarea cu întârziere a obligațiilor sale contractuale dacă o astfel de împrejurare este datorată unui eveniment de forță majoră, în conformitate cu legislația în vigoare.

8.LEGEA APLICABILĂ. LITIGII

8.1. Termenii și Condițiile care guvernează relația dintre părți vor fi interpretate în conformitate cu legislația română.

8.2. Prezentele condiții constituie singurul instrument juridic probant pentru soluționarea eventualelor litigii între părți.

8.3. Eventualele litigii apărute între Vânzător și Cumpărător se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătoresti române competente de la sediul M&N PROWATECH SRL.

8.4. În cazul în care oricare dintre prevederile cuprinse în prezentul document este sau devine nulă, celelalte prevederi rămân valabile. Orice prevedere nulă va fi substituită cu o prevedere similară în sensul și scopul celor arătate mai sus.

8.5. M&N PROWATECH SRL nu răspunde de nicio pierdere, costuri, procese, pretenții, cheltuieli sau alte răspunderi, în cazul în care acestea sunt cauzate direct de nerespectarea de către Cumpărător a Termenilor și Condițiilor.

9.VALABILITATEA CONDIȚIILOR CONTRACTUALE:

9.1. Termenii și Condițiile aplicabile relațiilor dintre părți sunt valabile pentru fiecare comandă acceptată de către M&N PROWATECH SRL. Utilizatorii și clienții vor verifica de fiecare dată termenii contractuali valabili și dacă îi acceptă plasează o comandă.