Politica de livrare
Cumpărătorul are posibilitatea de a alege metoda de livrare a produselor comandate: fie prin curier (cu opțiunea de deschidere colet pentru verificare), la adresa indicată de către acesta, fie prin ridicare personală a produselor din depozitul Vânzătorului situat în Brașov, str. Timiș Triaj nr. 6, în incinta Ro-Ro, jud. Brașov.
În cazul livrării de bunuri prin serviciul de curierat, Cumpărătorul este obligat să plătească și costul transportului în conformitate cu listele de prețuri de transport valabile. Prețul transportului va fi comunicat Cumpărătorului prin intermediul formularului de comandă.
Bunurile vor fi livrate numai în măsura în care sunt disponibile și se află pe stoc.
Termenul de predare a produselor comandate către serviciul de curierat în vederea livrării este de 1-5 zile lucrătoare din momentul confirmării comenzii de către Vânzător. În zilele nelucrătoare și sărbătorile legale nu se fac procesări sau livrări de comenzi.
Vânzătorul poate întârzia sau anula livrarea produselor în cazul în care nu poate onora comanda din motive independente de voința sa, generate fie de o terță persoană, fie de o împrejurare de forță majoră.
Cumpărătorul acceptă că pot exista întârzieri față de termenul de livrare stabilit în momentul confirmării comenzii, caz în care Vânzătorul nu își asumă nicio răspundere în numele curierului.
Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzătoare a bunurilor și trimiterea documentelor însoțitoare.
La preluarea produselor de la compania de transport, Cumpărătorul este obligat să verifice, prin deschiderea coletului, dacă produsele comandate sunt corespunzătoare. În cazul oricăror lipsuri constatate, Cumpărătorul va informa de îndată transportatorul pentru a întocmi un proces-verbal în acest sens și va anunța Vânzătorul, în maxim 24 de ore de la preluarea bunurilor. În cazul în care coletul este vizibil deteriorat sau distrus, Vânzătorul recomandă Cumpărătorului să refuze recepția Bunurilor de la transportator și să notifice de îndată Vânzătorul cu privire la acest aspect. Reclamațiile ulterioare, care nu au fost semnalate la recepția bunurilor de la transportator, legate de cantități, neconformitatea produselor primite cu cele comandate și/sau deteriorarea bunurilor nu vor fi luate în considerare.
În cazul în care, din motive imputabile Cumpărătorului (cum ar fi, dar fără a se limita la: refuzul de primire a coletului, absența de la adresa de livrare comunicată, refuzul achitării contravalorii coletului), bunurile trebuie livrate în mod repetat sau printr-o metodă de livrare diferită de cea solicitată inițial prin comandă, Cumpărătorul are obligația de a suporta toate costurile ocazionate de livrările repetate.
Dreptul de proprietate asupra produselor comandate se transferă Cumpărătorului la primirea bunurilor respective, condiționat de plata prețului. În momentul respectiv, riscul privind pierderea sau deteriorare este, de asemenea, transferat Cumpărătorului. Dacă prețul se achită la o dată ulterioară livrării bunurilor, dreptul de proprietate asupra produselor comandate se transferă Cumpărătorului la momentul plății.
Dacă livrarea nu este posibilă din motive independente de Magazinul online, Cumpărătorul are dreptul la rezilierea contractului si restituirea tuturor sumelor achitate. Cumpărătorul nu poate solicita plata unor prejudicii morale.
Dacă produsul nu poate fi livrat din cauze imputabile Cumpărătorului, Vânzătorul își rezervă dreptul de a încasa suma aferentă produsului comandat.